welcome

here is where i crap... you are welcome to read, to comment and to close this page if you don't like it... i don't give a damn...

Nacho Libre Quote of the Day

Thursday, May 21, 2009

Exam day


Ari pekse mmg bosan klau kne jge kelas pekse. Klau ade paper nak tnde ok gak la. Klau xde,trmenung je la. Tp klau x jge kelas.. Wuhoo.. Yahoo.. Hehe..

Saturday, May 16, 2009

ape aku dpt kursus arini???

arini aku dpt tau, pemulihan bkn utk stakat kelas pemulihan je...
every teachers teaching in class have to do pemulihan dlm kelas...
ooo... baru tau...
ikot ckp penceramah td, setelah aku rumuskan, mane budak yg dah x boleh sngt dipulihkan a.k.a 'bodoh piang'. anto g jumpa dctr and thn send to pendidikan khas...
ape pun... bg la budak 2 blaja smthng, even the smallest lesson like how to respect others...
jgn jd mat rempit bodo yg memburukkan nama mat rempit zaman aku dulu...
hidup mat moto...(yg dulu2 je la)..

Friday, May 15, 2009

happy teachers' day...

wishing all the teachers, cheaters, actors, dancers, entertainers, clowns, jokers and so on... a happy your day... thank you... keep it up...

Rahsia Bulan Kelahiran

MAC
* Berpesonaliti menarik dan menawan.
* Mudah didampingi.
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
* Suka pada kedamaian.
* Sangat peka pada orang lain.
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
* Tahu membalas dan mengenang budi.
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
* Suka berangan-angan.
* Suka melancong.
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan"

betol kot ape yg org tue ni kaji...
hehehe...

Tuesday, May 12, 2009

...saje je nak lepas bohsan...






people would do anything... do u agree???
the pictures shown have nothing to do with this entry...
juz put it there for fun... haha..
this entry also has no purpose at all...



people would do anything to kill time...
when they actually has a lot to do...
irony...

Monday, May 11, 2009

hallooo....
There was an error in this gadget