welcome

here is where i crap... you are welcome to read, to comment and to close this page if you don't like it... i don't give a damn...

Nacho Libre Quote of the Day

Thursday, March 19, 2009

Korn is coming bebeh..


Aku nak g tngok korn.. Haha.. 1st time korn dtg mlysia beb,mne leh x tngok. Jgn orgnsr buat psal sudah. Mau aku ngamuk nnti. Haha..

Monday, March 16, 2009

tengok betul2...



jangan jd cmni...
prepare the right weapon to go to the war...
(ape kene mengena weapon dgn gambo)
hehe..

keje..keje..

rite now, aku ade kat otel novo batu pahat.
buat ape?
aku keje ngan kwn aku...
he has a consultant company, so aku tlg die buat english writing workshop.
teachers,ade nak buat kat tempat you all?
contact me...
hehe.. promo sket...
haha..

Monday, March 9, 2009

cikgu-cikgu...meh pk sat...

Slide 2
“… Lets teach everyone to walk and then give specialist coaching to those who can run rather than the present system of teaching everyone to run and neglecting those who are no good at running”

Slide 2
Edward De Bono

hahahehehihihohohuhu..

yesterday i went visiting my cousin in hospital sultanah aminah. she's suspected to have lung cancer or maybe tb. she's a very heavy smoker.
aku nak benti isap rokok la... tp susah ya amat. i don't think i can easily quit. but i know (coz i have done it) that i can smoke less...
skrng ni, aku isap rokok 2 3 btg je sehari. not 23 ok... 2/3 je sehari...
bangge wooo....
tp time aku tension,keje banyak,tido kurang aku kena gak isap....
nnti kawin boleh kurang lg kot sbb..... hahahahaha....
jgn marah syg... hehe...
dah... aku nak buat keje...

There was an error in this gadget